EDYCJA II
Scrabble ma kilka wersji – scrabble originale – wersja klasyczna, scrabble travel – wersja dla podróżników, scrabble junior – wersja dla dzieci, już kilkuletnich i scrabble karty – wersja uproszczona w stosunku do klasycznej.
Zagrało z nami kilkanaście tysięcy osób w niemal 60 hipermarketach na raz.
Akcja promocyjna, prowadzona na zlecenie firmy mattel, polegała na przedstawieniu zasad gry przez instruktorów scrabble – chłopaka i dziewczynę. Mnóstwo osób złapało bakcyla gry. Wielu kupowało grę dla siebie i dla bliskich na gwiazdkę.
EDYCJA III
Nasze zespoły promocyjne widoczne były już z daleka i wzbudzały żywe reakcje i uśmiechy klientów. Nic dziwnego, skoro wyróżniały ich między innymi jaskrawozielone afro-peruki. Aktywna forma promocji, w tym możliwość poznania zasad, zainteresowała wielu i w efekcie skłoniła do zakupów!