Agencja M Promotion w lutym br. już czwarty rok z rzędu zorganizowała działania promocyjne dla polskich przedsiębiorców na rynku japońskim – tym razem jednak były to wydarzenia dla branży spożywczej.
Tym samym buduje platformę do działań na tym trudnym rynku m.in. ze względu na odległośc kulturową oraz specyficzne regulacje prawne. Jest to rynek mocno nasycony, ale jednocześnie mający wiele nisz, gdzie polskie produkty mogłyby zaistnieć. Doskonała znajomość rynku, stała obecność oraz wysoka jakość świadczonych usług to atuty, które znacząco pomagają firmie nawiązać relacje na tym rynku. Tak było też i tym razem.
Polscy przedsiębiorcy z branży rolniczej oraz spożywczej odbyli sesje networkingowe oraz spotkania matchmakingowe z przyszłymi kontrahentami, które pozwoliły im na analizę i diagnozę ich potencjału oraz przekazały im wiedzę na temat tego rynku oraz możliwości rozszerzenia współpracy z japońskimi partnerami. Obecnie trwają indywidualne ustalenia i kontakty pomiędzy polskimi i japońskimi firmami uczestniczącymi w wydarzeniach.