W dniach 28-30 listopada na terenie Messe Munich odbyły się targi ISPO na których powstało Polskie Stoisko Narodowe.
W wydarzeniu wzięło udział ponad 1550 wystawców z pięćdziesięciu krajów, którzy zaprezentowali nowe kolekcje, marki i trendy w branży mody i akcesoriów sportowych, w tym ponad 50 wystawców z Polski.
Na Polskim Stoisku Informacyjno-Promocyjnym udostępniane były zwiedzającym katalogi firm oraz prezentowane filmy promocyjne. Specjalnie wydzielona strefa VIP służyła przedsiębiorcom do odbywania spotkań B2B i prowadzenia własnych działań promocyjnych. Dodatkowego wsparcia polskim przedsiębiorcom udzielał obecny na stoisku ekspert branżowy Jerzy Osika.
Ponadto na Stoisku został zorganizowany briefing prasowy oraz spotkanie z p. Dorotą Kafarą z Zagranicznego Biura Handlowego w Niemczech, podczas którego przedsiębiorcy mogli zapoznać się ze specyfikę rynku niemieckiego i otrzymać cenne porady dotyczące przygotowania firmy do działalności eksportowej.