Ponad 30 polskich firm promowało swoją ofertę na międzynarodowych targach Hannover
Messe, które odbyły się w dniach od 29 maja do 2 czerwca 2022 roku. Jedna z największych
imprez wystawienniczych poświęcona tematyce zarządzania energią i automatyzacji
zgromadziła liczne grono uczestników z różnych krajów. Hasłem tegorocznej edycji było
„Let’s create the industry of tomorrow”, w myśl którego doskonale wpisała się nowoczesna
oferta polskiej branży IT/ICT.
Przedsiębiorcy z Polski mogli korzystać z możliwości polskiego stoiska, którego profesjonalna
przestrzeń pozwalała na prowadzenie spotkań B2B oraz prezentację własnych rozwiązań
przeznaczonych dla sektorów IT/ICT, Przemysłu 4.0, jak i zarządzania energią. Polskie stoisko
gościło reprezentantów różnych podsektorów, w szczególności związanych z automatyzacją
oraz przemysłem, a także rozwiązaniami AI czy softwarem.
W trakcie trwania targów Hannover Messe była możliwość uczestniczenia w bezpłatnych
spotkaniach biznesowych w ramach giełdy kooperacyjnej organizowanej przez sieć
Enterprise Europe Network, do której przynależy PARP.
Polskie stoisko informacyjno-promocyjne na targach Hannover Messe 2022 zorganizowane
zostało przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu „Promocja
gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”,
poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.