W dniach 13-21 września 2015 r. Agencja M Promotion zorganizowała udział delegacji polskich przedsiębiorców w Forum Gospodarczym w Chinach, w prowincjach Shandong oraz Hebei. W Forum wzięło łącznie udział 21 przedsiębiorstw reprezentujących branże: rolno-spożywczą oraz tekstylną.
Celem Forum było stworzenie możliwości do zawarcia nowych kontaktów z przedsiębiorstwami chińskimi, a także do poznania rynku chińskiego. W ramach wydarzenia, w obu regionach: Szandong oraz Hebei, odbyły się bezpośrednie rozmowy B2B z firmami chińskimi, wizyty studyjne oraz Wieczory Polskie mające na celu przybliżenie gospodarzom regionów kulturę i zwyczaje Polski oraz Mazowsza. Podczas wydarzenia zorganizowane zostało również seminarium dotyczące specyfiki rynku chińskiego prowadzone przez Sekretarza WPHI w Pekinie, Pana Artura Siejkę .
Spotkania B2B zainicjowały wystąpienia oficjeli polskich i chińskich, zapewniające o dobrze rokujących gospodarczych relacjach bilateralnych obydwu krajów oraz o potencjale obu regionów. W ramach promocji odbyła się projekcja filmu, prezentującego region jako warty odwiedzenia, inwestowania oraz poszukiwania nowych możliwości biznesowych.
Na spotkania z polskimi przedsiębiorcami przybyli przedstawiciele Dezhou Yunshou Foods, Juye Hengfeng Fruits and Vegetables, Jining Laotesi Commercial Trade, Taian Jiahe Food, Penglai Yixing Fruit&Vegetable, Shandong Dongyue International Trade & Economic Cooperation, Hebei Cangsgengxing Grain&Oil, Beifang Agricultural Products, Shijiazhuang Huikang Food, The Misabel Diet Food, Shijiazhuang Merry Trading oraz wiele innych.
Sesja networkingowa B2B podzielona była na dwie zasadnicze części. Wokół stanowisk przypisanych polskim firmom rotowały chińskie przedsiębiorstwa. Intensywność spotkań była na tyle duża a zainteresowanie polskimi produktami tak wysokie, że niektóre polskie firmy odbyły nawet po kilkanaście spotkań.
Spotkanie B2B zaowocowało interesującymi dyskusjami o perspektywach i sukcesach polskiego i chińskiego sektora spożywczego oraz chemicznego, polsko-chińskiej współpracy oraz nawiązaniem ciekawych, rokujących kontaktów.
Program Forum dał mazowieckim przedsiębiorcom także możliwość zapoznania się ze specyfiką dużych zakładów przemysłowych, instytutów badawczych, lokalnych przedsiębiorstw związanych z importem i eksportem towarów i usług podczas zorganizowanych dla polskiej delegacji wizyt studyjnych.