W terminie 5-8 listopada 2016 r. odbyła się promocja polskich tradycyjnych specjałów podczas targów The 14th China International Agricultural Trade Fair – CAFT 2016 w Kunmingu.
W trakcie trwania targów nasz zespół złożony z kucharzy i animatorów przygotował cykl pokazów promujących polskie specjały żywnościowe. Podczas pokazów chińscy przedsiębiorcy i zwiedzający targi wprowadzeni zostali w tajniki tradycyjnej kuchni Polskiej. Gościliśmy między innymi ministra rolnictwa Polski i Chin, ambasadorów. Stoisko cieszyło się dużą popularnością.
Polskie produkty mają coraz więcej szans na zaistnienie na rynku chińskim – niektóre produkty już są dostępne w chińskich supermarketach.
Chiński rynek jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków azjatyckich, największy popyt jest na zboża oraz na warzywa. Przeciętny Chińczyk zjada rocznie ok. 80 kg zbóż oraz 100 kg warzyw, ale ciągle wzrasta popyt na produkty drobiowe, mleczne oraz świeże owoce.